EnglishHebrewRussian
EnglishHebrewRussian

כיצד מתאימים מסגרת לפנים?

כיצד מתאימים מסגרת לפנים?

1.    הגודל כן קובע


גודל המשקפיים צריך להיות בפרופורציה הגיונית למבנה הפנים. אם המסגרת גדולה או קטנה מדי המשקפיים נראים "לא נכונים" על גבי הפנים ויוצרים מראה לא טבעי.

מה עושים? בוחרים במסגרת שאינה חורגת מדי מרוחב הפנים, או לחילופין שאינה תהיה צרה מדי ביחס לפנים.

2.    התאמה בין צבע המשקפיים לגוון העור


בעלי עור כהה? משקפיים לבנים או בהירים יכולים להחמיא מאוד, אך יראו חיוורים על בעלי גוון עור בהיר.

אל תחששו מצבעוניות: אנשים רבים מתלבטים לגבי מסגרות צבעוניות, האם הן יתאימו לפריטי לבוש שונים או שהמשקפיים מחייבים כעת התאמת בגדים בצבעים מתאימים. ובכן משקפיים שמותאמים היטב ונראים טוב, יתאימו לכל בגד שתלבשו, לא חשוב צבע המשקפיים או צבע הבגד. להיפך הם יכולים אף לשמש כהצהרה אופנתית בשילוב נכון.
 

3.    צורת משקפיים מנוגדת למבנה הפנים


צורת מסגרת המשקפיים מושפעת מאוד מהאופנה העכשווית. מקובל לנסות כבחירה ראשונה מסגרות בצורה המנוגדת למבנה הפנים הכללי. כך למשל, למבנה פנים עגול כדאי לנסות מסגרת מלבנית ולהיפך. יחד עם זאת, אל תחששו לנסות ואל תתקבעו על כלל ראשוני זה!

4.    הקשיבו רק לעצמכם


מומלץ להימנע מלהתייעץ עם יותר מדי אנשים; כמספר האנשים שסביבכם, כך גם מספר הדעות והעצות. סמכו על הטעם האישי שלכם וגם על הידע המקצועי של המוכר, שודאי ישמח לסייע. הניסיון שלו מאפשר להתאים משקפיים נכונים מתוך המבחר שבחנות, הוא רואה את מבנה הפנים של הלקוח ויודע מה יהיה יפה עבורו.

5.    אל תתפשרו על נוחות


חשוב שהמשקפיים יהיו נוחים על הפנים ו"ירגישו טוב" על האף. היופי חשוב, אבל אם המשקפיים אינם נוחים לאחר זמן קצר, לא תרצו ללכת איתם בהמשך. טיפ: מומלץ להקפיד שהמסגרת לא תהיה כבדה מדי, גשר האף במידה הנכונה, מוטות המשקפיים באורך הנכון ואינן לוחצות על צידי הפנים. 

6.    צאו מהמסגרת!


אל תהיו מקובעים רק על סגנון מסוים. כדאי לנסות צבע מיוחד, פלסטיק במקום מתכת, צורה שמעולם לא ניסיתם, סגנון אחר לגמרי. לעיתים התוצאה מפתיעה ומחמיאה.
העדיפו מסגרת המנוגדת למבנה הפנים.

התחילו בשיחה
צריך עזרה?
היי,
האם אוכל לסייע לך במשהו?
דילוג לתוכן